lauantai 23. huhtikuuta 2016

Kirjasiili ja kebabpiirakka

 Eräs neitokainen aloitti minun luomisen. Hän kauniisti taitteli kirjasen sivuja ja ehkä ajatteli "milloin mahdan valmiiksi asti saada?" Valmiiksi ei minua taitellut, mutta hyvään alkuun pääsi. Tuli toinen vanhempi rouva ja alkoi kiireessä valmistamaan minua, olin niin innoissani: "tulisinko valmiiksi tänään?" Taitokset rouva taitteli ja kiireesti minut kiikutti huoneeseen, askartelupöydälle asetti. Niin minä sain huulet punaiset ja irtoripset uudenaikaiset, mutta miksi minut luotiin? En tiennyt vielä silloin, että matkani jatkui ja käyttötarkoitukseni sain. Oli hyvä nyt olla täällä, uudessa kodissa ja rakkaan neitosen pöydällä, muistilapputelineenä. =))

Kebabpiirakka lähti matkalle myös ja tulisuutensa ansiosta se ahmittiin ja suupielet nuoltiin.
Ohje: Täällä

Pohjaan tein muutoksia eli vehnäjauhojen tilalla hiivaleipäjauhoja 2dl ja 1dl 4-viljanhiutaleita. Täyte sai muutoksena sen, että tuorejuusto oli aurinkokuivattuatomaattia. Jalapenorenkaita laitoon 2 punaista ja 3 vihreää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti